רקע כללי:
CAMPOUT היא חנות וירטואלית מובילה בישראל המתמקדת בציוד מחנאות ושטח, המציעה מגוון רחב של מוצרים לחובבי הטבע ומחנאות.
המטרה העיקרית:
חיזוק מעמדה של CAMPOUT כיעד המקוון המוביל לציוד קמפינג בישראל, ייעול חווית המשתמש וחיזוק דירוג החיפוש האורגני.
צרכי הלקוח:
ממשק ידידותי למשתמש: בהתחשב במגוון המוצרים המגוון, חווית גלישה אינטואיטיבית הינה בבחינת חובה.
פניה ללקוחות מקומיים ובינלאומיים: נותנים מענה לשוק הישראלי תוך שירות ללקוחות בינלאומיים שמבלים בישראל.
תיאמות למוסייל : תנאי בסיסי לאתר מהסוג הזה שבו הלקוחות גולשים כמעט רק במובייל.
תוכן חינוכי: תובנות, טיפים ומדריכים הקשורים לקמפינג ופעילויות חוצות.
אתגרים:
קטלוג מוצרים מגוון: מגוון רחב של מוצרים בקטגוריות שונות .
שוק תחרותי: ישנם מתחרים רבים מקומיים ובינלאומיים שמוכרים באונליין בינהם רשתות גדולות וחזקות מאד.
לוקליזציה של שפות: איזון בין תוכן עברי ואנגלי.
הפתרון שלנו:
מנגנון ניהול חכם לקטלוג מוצרים מורכב - מערכת קטגוריות אינטואיטיבית: מוצרים מקובצים בהיררכיית קטגוריות אינטואיטיבית.
תמיכה רב-לשונית: אפשרות קלה למעבר בין שפות.
עיצוב רספונסיבי: הפתרון כלל הסתכלות כוללת על כל הדרישות לרכישה במובייל החל מהשלב הראשון של העיצוב ופוקציות הניווט באתר..
בלוג : יצירת מדור תוכן בלוג לטיפים בנושא לקמפינג, סקירות מוצרים ופעילות בחוץ.
תהליך הפיתוח ומעורבות הלקוח:
מפגשים פרונטליים: התכנון נעשה בתקופת טרום הקרונה וטרום הזום, בהרבה מאד מפגשי חשיבה ותכנון במשרדי הלקוח, כדי להבין את המטרות שלהם ולתכן את החזון המשותף לאתר.
פיתוח זריז: אימצה מתודולוגיה גמישה המאפשרת פיתוח תוך כדי שינוי איטרטיבי.
יישום SEO: שולבו שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים אורגני מההתחלה, תוך התמקדות בתיאורי מוצרים, מטא תגים ועוד.
בדיקות משתמשים: לפני ההשקה הרשמית, נעשו מבדקי שימוש ע"י לקוחות אמיתיים לקבלת משוב על העיצוב והפונקציונליות החדשה.
אתגרי SEO:
קידום אתרים לחיפושי זנב ארוך: בניית סכמת התוכן בצורה כזו שכל מוצר יקודם בכל המאפניינים שלו לרבות :מותג, דגם, צבע, מידה, מחיר וכיו"ב.
קישורים נכנסים: השגת קישורים נכנסים איכותיים מאתרים ובלוגים באותו התחום .
תוצאות:
חווית משתמש משופרת: משך השהות באתר של המשתמשים עלה ב-40%, ושיעור הנטישה ירד ב-30%.
עלייה במכירות: עלייה של 25% במכירות ברבעון הראשון שלאחר ההשקה מחדש.
גידול בתנועה אורגנית : צמיחה של 35% בתנועה אורגנית עקב מאמצי SEO, עם עלייה בולטת בדירוג של מילות מפתח ממוקדות.