מהפכה במסחר האלקטרוני עבור MOTHERLAND עם פתרון Shopify 2.0 מותאם אישית
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
MOTHERLAND
מאדרלנד מתמחה בייבוא מוצרי איכות להריון ולידה, בגדי הריון, עגלות יוקרה ואביזרים נלווים, שידות ומיטות לתינוקות ואביזרי עיצוב משלימים
אתגרים
חדשנות מוגבלת ומדרגיות
ההגדרה המיושנת של Shopify של Motherland, הנשענת על בונה דפים, חנקה את מעורבות הלקוחות והחדשנות. היכולות המוגבלות הגבילו את יכולת ההרחבה שלהן, הפריעו להכנסת תכונות חדשות ומנעו ניצול יעיל של הכלים העדכניים ביותר של Shopify, ובסופו של דבר השפיעו על הצמיחה והיעילות.
איזון בין עיצוב לביצועים
שמירה על אסתטיקה של מותג יוקרתי תוך הבטחת עיצוב בעל ביצועים גבוהים וידידותי למשתמש הייתה מאתגרת, והשפיעה לרעה על חווית המשתמש ועל שיעורי ההמרה, אשר בתורו השפיעו על ההכנסה הכוללת ועל נאמנות הלקוחות.
פערי נגישות
הבטחת האתר עומד בתקני ADA ו-WCAG הייתה חיונית להכללה; אי ציות עלולה להוביל לאתגרים משפטיים ולהרחיק לקוחות פוטנציאליים, ולהשפיע לרעה על המוניטין והטווח של המותג.
מעקב נתונים לא מדויק
מעקב אחר נתונים לא מדויק הפריע ליכולת לקבל החלטות מושכלות ולהניע שיפורים מתמשכים, והגביל את הפוטנציאל להגדלת המכירות, לשפר את חווית המשתמש ולהניע צמיחה עסקית.
אתגרים
מעבר פלטפורמה
עבר משוגון לפלטפורמת Shopify 2.0 מותאמת אישית, שיפור משמעותי בתגובתיות האתר וגמישות תפעולית, שתמכה בהגדלת התנועה והמכירות.
שיפור עיצוב
עיצב מחדש את האתר כדי לאזן בין אסתטיקה יוקרתית לביצועים גבוהים, תוך הבטחת חווית משתמש חלקה ומושכת שחיזקה את תדמית מותג היוקרה של רנדולף ושיפרה את שביעות הרצון של המשתמשים.
תאימות לנגישות
ניטר ועידכן באופן קבוע את האתר כדי לעמוד בתקני הנגישות של ADA ו-WCAG, מה שמבטיח טווח הגעה רחב יותר וחווית משתמש משופרת לכל הלקוחות.
דיוק נתונים
זיהוי בעיות GA4 כדי להבטיח איסוף נתונים מדויק, המאפשר מאמצי אופטימיזציה מדויקים, קבלת החלטות מושכלת ואסטרטגיות CRO יעילות.
קול הלקוח
התמיכה של Motherland אפשרה לנו להשיק מוצרים וקמפיינים חדשים בזמן. הצוות טיפל בגמישות בתקשורת ובפרויקט באמצעות מערכת כרטוס שאנו מעדיפים. ההיענות מהצוות הייתה החלק המרשים ביותר במערכת היחסים שלנו. אני גם מרוצה מהנכונות של Motherland ללמוד מוצרים חדשים שאנו דורשים מהצד שלנו.
לא משנה מה המטרה שלך, בואו נתחיל.
רקע כללי:
MOTHERLAND.co.il היא חנות מסחר אלקטרוני מובילה בישראל, המקדמת מותגי יוקרה בתחום מוצרים לאם ולתינוק.
המטרה העיקרית:
להצעיר את הנוכחות המקוונת של MOTHERLAND.co.il, לבסס את מעמדה כיעד האולטימטיבי למוצרי לידה יוקרתיים .
צרכי הלקוח:
דגש על יוקרה : הלקוח רצה להבטיח שהפלטפורמה תציג את יוקרת המותגים שהוא מייצג .
ניווט ידידותי למשתמש: עם מגוון מוצרים נרחב, הלקוח הדגיש חווית גלישה אינטואיטיבית.
התאמה למסחר במובייל: בהתאם לגידול מגמת הקניות המוגברות במובייל.
אתגרים:
שוק רווי : ישנן חנויות רבות שפועלות בתחום. בנוסף התגברות המסחר דרך פייסבוק .
קידום אתרים בנישה תחרותית: הלקוח הדגיש את החשיבות של בולטות בין שפע של אתרים מתחרים בישראל.
מתוגי יוקרה: האתר חייב לשרת נאמנה את מותגי הפרימיום שהוא מייצג.
תהליך העבודה מול הלקוח:
אב טיפוס: פיתח אבות טיפוס כדי להמחיש את המוצר הסופי ולאסוף משוב.
מערכת קטגוריות דינמית: ארגוןותצוגת המוצרים בקטגוריות בצורה ויזואלית מושכת .
אפשרויות שפה: הציג ממשק עברית ואנגלית כאחד למשיכה רחבה יותר.
פיתוח איטרטיבי: שימוש במתודולוגיות Agile, המאפשרות ללקוח להיות מעורב בכל שלב.
תמיכה לאחר ההשקה: מתן תמיכה וקידום אתרים לאורך מספר רב של שנים לאחר ההשקה.
אתגרי SEO:
קידום אתרים אורגני: יצירת האיזון בין אסטרטגיות קידום אתרים בעברית ובאנגלית.
מדיה עשירה: הבטחת ש-SEO לא יפגע על ידי התמונות והסרטונים האיכותיים המציגים מוצרים.
שכפול תוכן: טיפול בתוכן משוכפל עקב שינויים בשפה.
בניית קישורים : יצירת קישורים מבלוגים איכותיים הקשורים לתחום.
תוצאות:
עלייה של מעורבות משתמשים: עלייה של 50% בכמות המבקרים באתר לאחר ההשקה.
הגברת מכירות: עלייה של 30% במכירות, .
תנועה אורגנית: צמיחה של 40% בתנועת חיפוש אורגנית, עם דירוג משופר של מילות מפתח ממוקדות.