רקע כללי:
MOTHERLAND.co.il היא חנות מסחר אלקטרוני מובילה בישראל, המקדמת מותגי יוקרה בתחום מוצרים לאם ולתינוק.
המטרה העיקרית:
להצעיר את הנוכחות המקוונת של MOTHERLAND.co.il, לבסס את מעמדה כיעד האולטימטיבי למוצרי לידה יוקרתיים .
צרכי הלקוח:
דגש על יוקרה : הלקוח רצה להבטיח שהפלטפורמה תציג את יוקרת המותגים שהוא מייצג .
ניווט ידידותי למשתמש: עם מגוון מוצרים נרחב, הלקוח הדגיש חווית גלישה אינטואיטיבית.
התאמה למסחר במובייל: בהתאם לגידול מגמת הקניות המוגברות במובייל.
אתגרים:
שוק רווי : ישנן חנויות רבות שפועלות בתחום. בנוסף התגברות המסחר דרך פייסבוק .
קידום אתרים בנישה תחרותית: הלקוח הדגיש את החשיבות של בולטות בין שפע של אתרים מתחרים בישראל.
מתוגי יוקרה: האתר חייב לשרת נאמנה את מותגי הפרימיום שהוא מייצג.
תהליך העבודה מול הלקוח:
אב טיפוס: פיתח אבות טיפוס כדי להמחיש את המוצר הסופי ולאסוף משוב.
מערכת קטגוריות דינמית: ארגוןותצוגת המוצרים בקטגוריות בצורה ויזואלית מושכת .
אפשרויות שפה: הציג ממשק עברית ואנגלית כאחד למשיכה רחבה יותר.
פיתוח איטרטיבי: שימוש במתודולוגיות Agile, המאפשרות ללקוח להיות מעורב בכל שלב.
תמיכה לאחר ההשקה: מתן תמיכה וקידום אתרים לאורך מספר רב של שנים לאחר ההשקה.
אתגרי SEO:
קידום אתרים אורגני: יצירת האיזון בין אסטרטגיות קידום אתרים בעברית ובאנגלית.
מדיה עשירה: הבטחת ש-SEO לא יפגע על ידי התמונות והסרטונים האיכותיים המציגים מוצרים.
שכפול תוכן: טיפול בתוכן משוכפל עקב שינויים בשפה.
בניית קישורים : יצירת קישורים מבלוגים איכותיים הקשורים לתחום.
תוצאות:
עלייה של מעורבות משתמשים: עלייה של 50% בכמות המבקרים באתר לאחר ההשקה.
הגברת מכירות: עלייה של 30% במכירות, .
תנועה אורגנית: צמיחה של 40% בתנועת חיפוש אורגנית, עם דירוג משופר של מילות מפתח ממוקדות.