המטרה העיקרית:
לבניית חנות וירטואלית מובילה למשקפי נישה על ידי שיפור חווית המשתמש, הגדלת הנראות האורגנית ושיפור שיעורי ההמרה.
צרכי הלקוח:
חווית משתמש : זיהוי הצרכים הייחודיים של שוק הנישה שלהם ומתן חוויה המותאמת להם.
תמונות איכותיות: הצגת הפרטים המורכבים וההתאמה של מסגרות קטנות יותר בצורה ברורה.
חיפוש וסינון יעילים: בהתחשב באופי המיוחד של המוצרים.
אתגרים:
שוק נישה: פעילות בגזרה מתמחה מביאה לאתגרים בהגעה לקהל רחב יותר.
מחסומי ויזואליזציה: שכנוע לקוחות בהתאמה ללא מדידה פיזית.
ניהול מלאי: הבטחת זמינות של סגנונות , מידות וצבעים.
הפתרון שלנו:
דפי מוצרים מושקעים : תמונות באיכות גבוהה ותצוגות של 360 מעלות של מוצרים.
אסטרטגיית קידום אתרים ואסטרטגיית תוכן: מילות מפתח ממוקדות ארוכות זנב ספציפיות לשוק הנישה, מלוות בבלוג עם תכנים בעלי ערך.
תהליך העבודה על הפרויקט:
הבנת הנישה: מחקר שוק מקיף אודות צורות חיפוש של לקוחות עבור מוצרים דומים למשקפונים .
מוקאפים ומשוב: בניית מוקאפים אינטראקטיביים, תוך התמקדות בקהל הנישה.
פיתוח איטרטיבי: השקת תכונות מדורגת תוך כדי משוב מלקוחות .
השקה וניטור: ניטור לאחר ההשקה להתאמות ושיפורים בזמן אמת.
תוצאות:
מעורבות לקוחות מוגברת: עלייה של 50% בכמות המבקרים באתר בעיקר בקרב משתמשים המחפשים במיוחד משקפיים בגודל קטן יותר.
חווית משתמש משופרת: עלייה של 30% במשך הביקור הממוצע.
עלייה במכירות: עלייה של 40% במכירות בששת החודשים הראשונים לאחר ההשקה מחדש.