LIMA STYLE הוא מותג צומח בסצנת האופנה המקוונת. המותג שואף להציע לבוש עכשווי וטרנדי תוך הקניית חוויות הקנייה איכותית עבור הלקוחות. בתחום המכירות באונליין של ענף האופנה , הבולטות היא קריטית, ו- LIMA STYLE חיפשה פלטפורמת חנות וירטואלית שמשקפת את הרוח החדשנית שלה.
המטרה העיקרית:
ליצור פלטפורמת חנות וירטואלית שלא רק מציגה את קולקציות האופנה שלהם אלא גם מציעה חווית קנייה סוחפת ואינטואיטיבית למשתמשים.
צרכי הלקוח:
תצוגה חזותית באיכות גבוהה: תמונות באיכות גבוהה, סרטונים וממשק משתמש אינטראקטיבי להצגת מוצרים.
תשומת לב גבוהה לפריטי האופנה ורכישה במובייל: דגש מאד משמעותי ניתן לעובדה שחלק ניכר מקהל היעד שלהם קונה דרך סמארטפונים.
ניהול מלאי יעיל: עדכוני מלאי בזמן אמת ואינטגרציה חלקה עם ספקים.
התאמה אישית של משתמשים: המלצות מוצר מותאמות אישית המבוססות על התנהגות והעדפות המשתמש.
אופטימיזציה וקידום אתרים ארגני : שפר את הנראות המקוונת כדי להניע תנועה אורגנית.
אתגרים:
להתקדם בטרנדים: האופי המהיר של תעשיית האופנה דורש עדכונים מתמידים ויכולת הסתגלות מהירה.
טעינת תוכן ברזולוציה גבוהה: הבטחת ביצועים מהירים למרות תוכן ויזואלי כבד.
נטישת עגלה: בעיה שכיחה במסחר אלקטרוני שהלקוח רצה לטפל בה באופן ספציפי.
תאימות לכל סוגי המכשירים: ביצועים ומראה עקביים במכשירים ובגדלים שונים של מסך.
הפתרון שלנו:
שילוב מדיה דינמית: אימu. טכנולוגיות האינטרנט העדכניות ביותר כדי לאפשר טעינה מהירה של מדיה באיכות גבוהה.
עיצוב רספונסיבי: הפלטפורמה עברה אופטימיזציה למכשירים שונים, תוך התמקדות מיוחדת בחוויית משתמש במכשירי מובייל.
מערכת מלאי חכמה: משולבת מערכת ניהול מלאי בזמן אמת המסונכרנת הן עם האתר הקדמי והן עם שרשרת האספקה האחורית.
המלצות מבוססות בינה מלאכותית: שולבה למידה חישובית ללימוד התנהגויות והעדפות משתמשים, ומציעה הצעות קניות מותאמות אישית.
תהליך קידום אתרים :
אסטרטגיית SEO הוליסטית: אופטימיזציה של ארכיטקטורת האתר, מבטיחה מהירויות טעינה מהירות, תוך שילוב קישורים נכנסים באיכות גבוהה ותוכן מתעדכן באופן שוטף .
קידום אתרים טכני: אופטימיזציה של מבנה האתר וטיפול בבעיות פוטנציאליות של תוכן כפול.
מדדי מעורבות משתמשים: מדדים מנוטרים ומותאמים כמו שיעור יציאה מדף כניסה וזמן השהייה, המעידים על חווית משתמש חיובית.
תוצאות:
עלייה בתנועה: LIMA STYLE נהנית מעלייה של 180% בתנועה האורגנית ברבעון הראשון שלאחר ההשקה, המיוחסת בעיקר לקידום אתרים ארגני.
הגברת מכירות: המכירות החודשיות צמחו ב-130%, עם ירידה ניכרת בשיעורי נטישת עגלת הקניות.
מעורבות משתמשים: משך הביקור הממוצע עלה ב-25%, מה שמצביע על מעורבות רבה יותר של גלישה וקניות.
דירוג קידום אתרים: מספר מילות מפתח עיקריות הגיעו לדירוגים המובילים במנועי החיפוש, והגבירו את הנראות.
משוב לקוחות: הפלטפורמה זכתה לביקורות טובות מאד , במיוחד בנוגע ל ממשק המשתמש שלה, המלצות מותאמות אישית והיצע פריטי אופנה מגוונים.