
מהפכה במסחר האלקטרוני עבור MOTHERLAND עם פתרון Shopify 2.0 מותאם אישית
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023
חדשנות מוגבלת ומדרגיות
ההגדרה המיושנת של Shopify של Motherland, הנשענת על בונה דפים, חנקה את מעורבות הלקוחות והחדשנות. היכולות המוגבלות הגבילו את יכולת ההרחבה שלהן, הפריעו להכנסת תכונות חדשות ומנעו ניצול יעיל של הכלים העדכניים ביותר של Shopify, ובסופו של דבר השפיעו על הצמיחה והיעילות.
איזון בין עיצוב לביצועים
שמירה על אסתטיקה של מותג יוקרתי תוך הבטחת עיצוב בעל ביצועים גבוהים וידידותי למשתמש הייתה מאתגרת, והשפיעה לרעה על חווית המשתמש ועל שיעורי ההמרה, אשר בתורו השפיעו על ההכנסה הכוללת ועל נאמנות הלקוחות.

פערי נגישות
הבטחת האתר עומד בתקני ADA ו-WCAG הייתה חיונית להכללה; אי ציות עלולה להוביל לאתגרים משפטיים ולהרחיק לקוחות פוטנציאליים, ולהשפיע לרעה על המוניטין והטווח של המותג.
מעקב נתונים לא מדויק
מעקב אחר נתונים לא מדויק הפריע ליכולת לקבל החלטות מושכלות ולהניע שיפורים מתמשכים, והגביל את הפוטנציאל להגדלת המכירות, לשפר את חווית המשתמש ולהניע צמיחה עסקית.


מעבר פלטפורמה
עבר משוגון לפלטפורמת Shopify 2.0 מותאמת אישית, שיפור משמעותי בתגובתיות האתר וגמישות תפעולית, שתמכה בהגדלת התנועה והמכירות.
שיפור עיצוב
עיצב מחדש את האתר כדי לאזן בין אסתטיקה יוקרתית לביצועים גבוהים, תוך הבטחת חווית משתמש חלקה ומושכת שחיזקה את תדמית מותג היוקרה של רנדולף ושיפרה את שביעות הרצון של המשתמשים.

תאימות לנגישות
ניטר ועידכן באופן קבוע את האתר כדי לעמוד בתקני הנגישות של ADA ו-WCAG, מה שמבטיח טווח הגעה רחב יותר וחווית משתמש משופרת לכל הלקוחות.
דיוק נתונים
זיהוי בעיות GA4 כדי להבטיח איסוף נתונים מדויק, המאפשר מאמצי אופטימיזציה מדויקים, קבלת החלטות מושכלת ואסטרטגיות CRO יעילות.
שיעור לקוחות חוזר - 14%
סך ההזמנות - 10%
הכנסה - 17%
Search Conversion Rate - 31%
AOV - 7%
טווח תאריכים: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2024
תקופת ההשוואה: 1 ביוני עד 30 בנובמבר 2023